Educație media

Ce facem

Educația Media în România

ActiveWatch promovează educația media în România pentru ca oamenii să poată aprecia calitatea mesajelor transmise prin presă și pentru ca aceștia să aibă șanse mai mari de comunicare și participare la viața comunității

citeste articolul »Publicat: Joi, 10 noiembrie 2011 · comentarii

Probleme

Fapt real: tehnologia schimbă constant modul în care relaționăm în societate și modul în care învățăm. Experiențele de zi cu zi ne arată că nu există un singur mod de a descrie și transmite realitățile din jurul nostru.

citeste articolul »Publicat: Miercuri, 9 noiembrie 2011 · comentarii

Ce spun statisticile

Studiul ActiveWatch Competență în mass-media (2008) a evidențiat pentru prima dată în profunzime relația românilor cu mass-media. Concluziile studiului arată că:   educația reduce interesul față de consumul de televiziune; persoanele cu un nivel educațional superior sunt mai puțin interesate de televiziune; ele preferă, în schimb, radioul, și, mai ales, presa scrisă.

citeste articolul »Publicat: Luni, 7 noiembrie 2011 · comentarii

Cum acționăm

Pentru că nu ne simţim confortabil într-o societate care nu exploatează toate posibilităţile comunicării libere: evaluăm permanent comportamentul mass-media, calitatea mesajelor şi preferinţele publicului

citeste articolul »Publicat: Duminica, 6 noiembrie 2011 · comentarii

';